vilodag! :)

Skön morgon idag ! vaknade 11:00 typ! Haha då var det bara att hoppa ur sängen och göra inordning mitt stora akvarium! 600-700l! haha skulle fixa till rutorna , pappa hjälpte till mycket! Hahah:) jag fyllde karet igår för att låta den stå med vatten över natten för att vara säker på att den är tätt! Det är en engelskman som ska köpa den, kommer bli kul att försöka prata engelska! Är inte så duktig men men! Kaj en vän kanske kommer hit, han är duktig på engelska :) hahha kul!

När karet var fixat så var det dags för frukost! Ganska okej frukost faktiskt:) ägg, fullkornsbröd+ blodpudding :)

Hahah vart ganska mätt! Men ska ju äta lunch lite senare!

 

Det är också min Vilo dag idag, så ingen träning för mig idag! måste vila och återhämta mig: ) hahha har ju tränat som fan hela veckan! Och jag är ganska så nöjd med veckans träning: ) jag hoppas kommande veckas träning blir bra!

Har lite träningsverk i nedre delen av ryggen ( svanken) hehe vi körde tufft igår: ) så det är nog därför!

Imorgon börjar fan skolan igen, lovet gick ganska fort ju , fan måste göra ett arbete till imorgon : ) om religion! Jobbigt!

Hoppas den här sista tiden går snabbt! Vill gå ut skolan nu! I juni går jag ut! Hehe! Ska bli skönt att börja plugga sen efteråt igen; ) hahaha


haha hade redan börjat käka på ägg och brödet:) var ändå ganska hungrig:) hahah


hehe kolla karet som ska bort idag:( kommer sakna den fan, har använt det där karet till så mycket, hahah i typ 4 år !








kram
//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0