Vilodag!

Det är alltid skönt på vilodagen eftersom jag får sova ut ordentligt! Ingen väckarklocka som väcker en! Det är fett sköt!

Har inte gjort något fan! Hehe det är ju skönt att bara ligga hela dagen o chilla, fast det är också lite trist, skulle ju vilja dra ut någonstans! Hehe få se om Camilo orkar hitta på något eller kanske Mile pojken! Annars har jag inge planerat, pappa vill dra ut o gå i skogen men jag orkar fan inte.. det är så kallt, enda sättet att få mig att gå ut o gå långt i skogen är om jag hade min vovve kvar! : ) då hade jag offrat mig hela tiden för den: )





Till lunch blir det Hajmal i ugn! Det var så himla gott sist jag åt hemma hos Camilo! Att jag tving pappa köpa Hajmal igår när vi handlade!

Rätt så nyttig mat faktiskt! Om man vill hålla en bra vikt;)





Fan vägde mig idag på morgonen och jag väger
86,8 kg! det är bra tycker jag , är ju inte så lång heller: ) hehe 173 cm  och jag tror knappast att jag har vuxit något sen sist jag mätte mig, fast jag skulle ju vilja vara länge : )

Se så har jag lust att mäta kroppsfettet igen : ) bara för att veta vad jag ligger på just nu, sista jag mätte den så gjorde jag det hos Gymgrossisten och då hade jag 9,43% kroppsfett, det är faktiskt super bra % tal! Hehe ganska så lite fett!




Till sommaren om allt går som det ska med Deffen som startar i mitten av April så hoppas jag minska en del till av kroppsfettet för att se snygg ut till sommaren! ;) när jag reser till Colombia! : )






Planer för bodybuilding tävling är nog bäst att börja tänka på så fort jag är tillbaks från Colombia! Då blir det dags att planera in allt: ) kul!

Skulle även vara kul att prova  tävla i Colombia som bodybuilder : ) vi får se! Min dröm är att bo i USA och tävla där! Vem vet om de drömmer går i uppfyllelse någon dag! Man vet aldrig :)



gott , efter frukosten var det gott med glass! :)



Hajmalen på väg att kryddas av pappa! hehe längtar tills man får hugga in!





Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0