Ryggpass (lördag) med Anton!

Vaknade idag kl 10:00! Käkade lite frukost bara! Inte så mycket, och sen så drack jag en proteindrink med ungefär 20 g kolhydrater, bara för att ha lite energi till det tuffa rygg passet som väntade! : ) Anton en bra vän till mig, hade lust att köra med mig idag! så det var nice! Vi körde skit tufft! Och det bästa av allt , idag gick det att köra på 100% maxprestation : )

Anton har haft lite problem med ena axeln! Han skadade den lite efter ett uppehåll han hade, så han fick köra lite lugnt idag, men ändå presterade han skit bra, och så är han skit duktig på att peppa! Hahah! Super nice pass!

Hoppas han köper kort på SATS skulle ju vara kul och träna med folk man känner bra : ) han verkade gilla SATS så vi får väl se! : )

På slutet av passet började man bli ganska hjärndöd: ) då passet idag tog ungefär en 2 timmar att köra ut! Så efter när vi var klara, så gick vi runt gymmet, jag visade Anton de andra maskinerna! Jag tycket SATS i Järfälla är fint, och super nice gym, verkligen! Det bästa där är nog att de har rätt så bra benmaskiner! Det är så viktigt att ett gym har redskap så man kan träna ordentligt!

Eller har jag fel?

 

 _______________________________________________

Dagens pass:

 

  1. Rodd i kabelmaskin
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvudet
  4. Rodd med bred hållning på kabelmaskin
  5. Latsdrag med smalt grepp
  6. Pulldowns
  7. Ryggresningar med vikt på lutande bänk

 

 

Nice pass! verkligen och verkligen roligt att du Anton ville köra mitt ryggpass tillsammans med mig! Nu efter passet var klart var det skönt att dricka min andra drink! Med lite 70 g protein och 50 g kolhydrater!

Nu var det  bara att ta sig hem i det kalla vädret men det lyckades jag med: ) utan att halka ute: ) haha! Ska snart duscha , sen käka är skit hungrig, verkar bli kött till lunch! Heheh! Gott som fan ju!  Dags att tjocka mig snart!   





Lite bilder:




 
Anton! pumpar hahah!


 
Jag !!



Anton!!!!




Jag!




Anton pojken! :)



Anton + jag! hehe


Kort jag känner mig! bredvid honom:) haha måste försöka växa på längden , om det går:) hhahaha









Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Är imponerad av dina reslutat och din målmedvetenhet trots din ringa ålder!

Jag tävlade i Body fitness när jag var 19 (tränat mycket i Järfälla) och njuter av din blogg!

Körde också rygg idag!

Kämpa på!



Kram! / Jenny 23 år

2010-01-09 @ 15:58:17
Postat av: Milito

ERE BIFFARNA ELR?HAHA Fast tills ni kommer ikapp mig kommer ta åratal för er :):P

2010-01-09 @ 19:57:35
Postat av: C

hahahahaha Hulk hogan

2010-01-11 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0