Onsdags pass på gym

Gick idag till gymmet för att köra mitt pass! jävlar det var rätt så fullt där , men kunde ändå köra utan problem!! Idag var jag lite seg på gymmet, men det var bara bita ihop och kämpa som ett djur, svettades som en gris : ) haha ( som vanligt)

Det vart ett ganska långt pass idag, 2 timmars pass + lite till! Vet inte varför  men det vart nog så långt eftersom jag var lite seg i början av passet!

Men det är inget som jag bryr mig om! Det viktigaste för mig är att köra ut hela passet (komplett).

 

Dagens pass:

Ben (Främre lår – quadriceps femoris)

  1. Benspark
  2. Benpress med fötterna långt ner på fotplattan och bena tätt ihop
  3. Benpress med fötterna tätt ihop

 

Axlar

  1. Sittande hantelpress
  2. Skivstångspress bakom huvud
  3. Liggande hantellyft åt sidan på snedbänk
  4. Drag till hakan med skivstång i kabelmaskin
  5. Kabellyft framåt

 

 


Kommentarer
Postat av: Marina

jaha :)

den var riktig söt i alla fall!!:)

2010-01-06 @ 15:38:12
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0