nyårsfirandet!

Tja! Nu har det nya året börjat.. trevligt ellerhur ?!:) Hoppas hela året förblir ett toppen år!

Men igår så firade vi nyåret i Bålsta, hemma hos José och Irina! Är jätte nära vänner till flera av oss som var hos de igår! Det var rolig stämning.. jag var bara ganska trött.. har ju tränat som ett djur hela veckan, men det var bara att le hela kvällen/natten!

De bor ju i villaområde så alla grannar runt om kring gick runt husen och kramades.. jag stannade inne för det var så kallt! : )det vart dans, skoj, snack, och en  massa god mat! Jag åt skit mycket.. asså så fort jag satte mig ner så puta magen ut, det var läskigt!:)

Super roligt.. såna här dagar glömmer man sällan bort.. men när klockan var typ 02-03 så skulle Monica och hennes nya sambo dra hem, de bor i samma område som vi! Så jag passade på att åka hem , ville sova fan i min säng, mamma kom med också.. medans pappa o syrran + alla andra sov över haha!

Jag skulle upp runt 12:00 för att hinna piggna till.. för jag skulle träna på gymmet …!

Blir galen annars!:) hahaha

Ska lägga upp lite bilder från igår! Hehe

Roligt!

 

 

 

En massa jävla god mat! det var bara ta tallrik och börja tjocka sig..! svårt att motstå! fanns ännu mera mat! det bara ploppade fram nya rätter !!


 

Syrran & Mamma!



 

Dennis (son till José som äger huset)  +  Syrran!


 

Karla + Tamara (en av syrrans bästa vän)


 
Katja " kallar henne kyckling" dotter till Irina som äger huset!





haha Dennis, lilla Chico och Jag .. koncentreade på tv! efter vi ätit oss tjocka!



hahahah!!


sexiiiiss!!


Monica + hennes nye sambo (Ullrik)


Chico! trött som fan efter all lek! o spring!



:)




jag + Sebastian! son till Monica!



o lille Rufo! hahah Rufito!
heheh lat som fan! kom just in från att ha festat med katt tjejerna i området!:)





Kram

//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0