lunchen!

Lunchen idag! super god, vet inte om det var mamma eller pappa som lagade lunchen idag! men en kram ska den som gjort maten få av mig! Så saftigt mjukt kött! Hehe älskar när köttet är mjuk!

Den får en speciell smak! Då! : )

Men en sak var lite tråkigt, inga grönsaker: ( fan kylen är ganska tom! vi måste snart stor handla igen! Vi gjorde det för inte så länge sen, men jag är så dyr i drift med att äta rätt mm!

Jag anser att det är super viktigt att äta rätt, annars kan man inte nå upp till en bra muskelbygge!

Det är nästan det viktigaste av allt! Äta rätt, träna bra, och vila ordentligt! Gör man det, så kommer man se snabba resultat med sin träning!

 

Fan igår ville jag dra ut och klubba! Men det vart inget! Vem vet, kanske man går ut idag! hehe dansa lite: ) ha kul! Men ABSOLUT inge sprit/ alkohol för mig!

Det är inte bra! + så smakar det skit! Haha!

Man kan ha kul utan att bli packad! Hehe dricka någon cola funkar:) det är till och med godare: )

 
Köttigt! med ris och en arepa från frukost! Latinamerikansk majsmjöl bröd typ! indiansk mat! haha gott som fan ju! ganska så mättande! + lite  bara lite majonäs! bara för att få till lite extra smak:)







 

Kram

// Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0