Lördag!!

Mässan var skit nice! Fan älskar att gå på reptilmässorna! Fast det var nu 2 år sen jag inte var på en! Så nu kändes det som om jag inte fick missa den!

När vi kom så var det 1 km lång kö med folk bara för att få komma in! Pappa och jag parkerade bilen och sen gick vi skit långt för att komma till kön och därefter tog det en 40 min för att komma in!

Det första jag gjorde när jag kom in var att kolla runt alla bord, fan det fanns allt möjligt! Såg en så vacker kobra (albino) för 2000kr! ville fan köpa men hade inte så mycket pengar med mig! Sen så sålde de kragagamer  så vackra ödlor! En av mina favoriter! + en massa andra reptiler, insekter mm!

Pappa hade jätte kul och gick runt och filmade och kollade runt alla fina djuren! Jag köpte 3 st Mesobuthus martensi – Chinese Golden Armoured Scorpion)

De blir 5-7cm långa och ska ha en temperatur på 22-27 grader, fuktighet 30-50%.

Väldigt vackra giftiga små djur :) hehe älskar gift!!!

 

Efter mässan så åkte vi och köpte några hamburgare : ) vi var utsvultna! Sen så efter drog vi till gymmet, pappa åkte till friskis och jag till SATS, ringde Palin pojken också så han kom med! Camilo pallade inte köra idag!

Passet gick väl bra! Vi körd rätt så tufft fast vi var fett trötta! Jag var helt slut efter mässan! Man blir fan stressad där inne med över 200 människor som puttar, och trängs!

Johan Biffen kom också idag! han visste inte vad han skulle köra så han körde lite helkroppsträning! Det var kul o se han för han hade träningsverk i bena! Haha han kämpade för att gå! Haha kul och se! Det är fett jobbigt!

 

Passet idag

 

  1. Rodd i kabelmaskin
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Stående T-stångrodd
  5. Chins

 

 

Idag åt jag inte heller så bra! Bara en bra frukost och sen som mellanmål , hamburgare, sen så tog jag en proteinshake med 70g protein innan passet började och på slutet så drog jag i mig en shake till med en 70g protein + 40g snabba kolhydrater!

Men så fort jag kom hem så hade mamma fixat lax med spenat : ) hehe

 

SÖT GECKO ÖDLA!


 

SÖT!




PYTON ORMAR!





SEXII MEN DYR!!!









BILDER FRÅN PASSET!!



jAG!


pALIN!!







Johan! biffen! dippar sönder sig!



jag



Lunch/middag kanske?




söta va?










Kram

//LatinoBiffen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0