klick

Det verkar bli en ganska tråkig kväll idag , jag som trodde kvällen skulle bli rolig! Klockan går så långsamt! Är hungrig också , tror jag ska fixa något att käka, typ lite ris, tonfisk med lite majonnäs !

Imorgon ska jag träna på någon gång på förmiddagen! Tror de stänger 17:00! Så jag är nog klar innan dess!! Ska köra ett ryggpass! Kommer vara lite jobbigt att köra själv! Men men får väl ta i som ett djur:) hahaha

Asså alla vi här hemma sitter på soffan! Inget liv! Ska jag vara ärlig så gillar jag inte att bara sitta och inte göra något! Fan

Skolan börjar också på måndag, vill hinna göra något: ) innan den börjar, på söndag ska vi nog fira syrran , hon fyller år! + så ska jag sälja mitt 700liters akvarium till någon engelsksam!

Ska bli skönt att bli av med det! Tar så stor plats! Och så får jag större yta i rummet!

Så det längtar jag ! får inte så mycket! Men skit samma , vill bara bli av med den! Har försökt bli av med den i typ 2 års tid: ) hahaha men det är inte så många som har plats för så stora akvarium! Haha får nöja mig med  1400kr!!

Måste även spara lite pengar : ) haha är pank! + försöker hitta jobb , men just nu är det skit svårt att få något!




hehe gammal bild! :) roligt!






kram
//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0