just nu!

Hahah lilla Piff & Puff ligger och sover luvan på tjock tröja som jag har på mig! Så jävla söta små saker de är! De har fått springa och glidflyga lite i vardagsrummet, men de verkar gilla mer att sova i min luva! Jag trodde aldrig att dessa djur var så sociala, det roliga med de är att de beter sig som små barn! Lilla Piff är mer busig är Puff! Och när Piff gör något busigt så ser Puff det och vill göra då exakt samma sak! Haha!

Om en av de klättrar ner så gör den andra också det  : ) haha de leker hela tiden förutom just nu då för nu sover de som stockar! Hahah

 var tidigare idag på S:t eriksgatan  och var på massage hos pappas sjukgymnast! jävlar vad skönt det var, han gjorde så bra massage på ryggen! att det känns så avslappnade just nu! man känner sig lätt som en fjäder fast jag väger 87 kg ; ) hahaha
har tid igen om en månad, det är bra så hinner jag bli lite stelare så han får knäcka min rygg: ) hahah
han gjorde faktiskt ett super bra jobb! bra massör!
100%nöjd!


Piff klättrar ner för gardinerna! :)


Puff tittar ut:) hahha medans Piff busar





Kram
//Cristian


Kommentarer
Postat av: natta

haha vad är det där för djur? chinchilla?

2010-01-09 @ 23:38:36
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0