igår natt! lör/sönd

 Igår kväll så drog jag hem till Mile för att sedan dra ut till Riddar Jakob! Vi åkte dit tidigt, vi var där typ vid 9! Hehe, jag ville prata lite med vakterna :) hehe! När vi kom dit så träffade jag Timo (boxningstränare) han kom vägarna förbi bara! Skit kul och prata med honom! Så länge sen! Ska försöka komma ner någon dag och köra lite sparring!

I alla fall sen gick vi upp! Vi slapp betala inträde! Sen så var det inte mycket folk där ! men sen efter någon timma, så fylldes hela lokalen upp! Jag lovar att det var så jävla mycket folk vart man än gick att det var bara knuffas!! Och så var det skit varmt! Alla borden var reserverade, men killen som har borden sa till mig! Gå och ta vilket bord du vill! Så det var nice!

Alla vet fan vem man är! Lite jobbigt ibland! Men ändå igår var det kul!

Man träffar ju folk som man inte sett på flera år! Hehe!

Jag kunde inte dansa igår! Det var inte min musiksmak + så var jag fett stel ! har ju tränat som en dåre!

Vi var där till kanske 02:00 sen kom det ännu mer folk så jag pallade inte vara kvar , jag tror den där lokalen hade mer folk än vad det får vara där inne! Haha! Det vart bråk också lite här och där! Ganska kul och titta, fick stoppa ett bråk! Killen höll fan på döda den andra! Haha!

så fort jag kom hem, så rengjorde jag ansiktet och duschade för att ta bort all gelé från håret!  Håret var som sten fan! Sen så var det bara hälla lite kräm i ansiktet och gå o sova! Haha!

Skönt , vaknade idag 12:00!

Sen har jag inte gjort något, joo städat rummet! Var så jävla stökigt! Sen ska jag läsa lite om skorpion sorten jag köpte igår! För jag har aldrig haft liknade sort i min ägo!

Det ända jag vet är att de är rätt giftiga! Hehe!

Ska leka lite med de! Sen! Haha!

 

Aja ska dra men ska lägga upp lite roliga bilder från igår när jag var hos Mile! Gick inte att ta bilder på MP! Så mycket folk! Haha!

 
Mile haha! rolig han ser ut!



haha Jag! haha! kul!





sexiga ;) haha biffarna!











Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Lillasyster carla hihi

HAHAHAHA KATTEER ;)!

2010-02-01 @ 18:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0