Idag söndag!





Gott som fan! Den här frukosten kommer inte jag glömma så lätt hahah!



______________________________________________________________




Idag vaknade jag.. och då hade pappa börjat laga en riktigt god frukost! Som vi åt med glädje! : ) hahaha

Omelett, bacon och bröd doppad i ägg och som sedan stekts :) riktigt god!

Ska snart också iväg mot Haninge och hämta mina små djur som jag väntat på länge! : )

Kommer verkligen bli spännande! Heheh!

Mile ska följa med mig! Då blir det inte så tråkigt på tåget hehe man kan prata skitsnack då:) hahah!

Idag ska jag inte heller träna så det är min vilodag! Skönt fan! Måste återhämta mig till 100% för imorgon blir det tufft träning på gymmet :)

 

 

 

Kram!!

//Cristian


Kommentarer
Postat av: natta

oj var det där din frukost??

2010-01-03 @ 22:58:02
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0