idag söndag!

Idag fick jag ju hem mina små varelser som jag väntat så länge på! Jätte kul.. de är så söta och så himla snällla.. inte ett dugg rädda för människor.. och man kan nästan göra vad som helst med de utan att de gör något! Som exempel nafsa lite! De äter lite frukt pure, bäbis mat så söta! Jag doppade min fingertopp med det och så tar de med sina små händer och håller mitt finger stilla och slickar av puren! Så gulliga! Hehe

Så fort de kom in i terrariet så undersökte de alla ytor! Och sen hoppade ner i sin lilla påse och fortsatte sovadet! Hehe

Mile kom med mig idag! Han tyckte det var roliga små djur! :) vi åkte sen hem till honom för att kolla på film! Hehe fick käka massa goda bakelser som hans mamma gjort!

Super kul! Samtidigt som pappa körde oss hem till Mile så passade han o mamma på att åka till Gilda och Vicente! Super goa vänner till familjen, de skulle få presenter som vi hade glömt från julen!:) hahah

 
Terrariet! ganska bra inrett!


ser ni en av de små! ?


Tittut! här undersöker hon kockosnöts bollen hahah!






hahah Mamma! de skulle även ge lämna en mortionscykel till gilda och vicente!






kram
//Cristian


Kommentarer
Postat av: natta

ja brukar dricka te o äta mackor :D

2010-01-04 @ 15:51:36
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0