idag lördag!!

Det verkar bli vilodag för mig idag! eftersom jag hade glömt att jag skulle dra till reptilmässan i solna :)

Det är 2 år sen jag inte gått på en mässa! Så nu är det fan dags igen! Det kommer folk över hela Sverige bara för att titta, köpa eller sälja reptiler/kräldjur mm!

Kanske hinner jag köra ryggpasset efteråt! Kanske! Annars kör jag det imorgon fan!: )

Imorgon ska jag också träna Jenny! I sundbyberg !  

Det kommer bli kul!

Sen så senare idag på kvällen så tror jag att jag och gänget drar ut! Var ute igår! Hehe gick till Riddar Jakob (MP) för att hälsa på vakterna! Sen så träffade jag en bra vän till mig! Han har just kommit ut ur fängelset! Så det var roligt att träffa honom!

Gick hem ganska så tidigt också eftersom jag var inställd att dra till gymmet nu! Vid 09:30!! Och i sista sekund så ploppade det upp i huvudet om reptilmässan.!!

 

   

 anaconda.jpg Anaconda image by Venom_078<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Expo Stockholm

Kvälls-
arrangemang

Bevarande-
projekt

Säljare

Bokning

Regler

Hitta hit

 

 

Expo Stockholm

Expo Stockholm, en köp- byt-
 och säljmässa för grod och kräldjur,
terrarietillbehör och mycket mer.




Lördagen 30 januari

Råstaparkhallen, Sjövägen 58, Solna

Klockan 12.00-16.00

Entré 7-14 år: 40:-
Entré: 70:-
Entré SHRmedlemmar: 10:-

10 kronor från varje entréavgift kommer skänkas till ett bevarandeprojekt.




Innan klockan 12.00 har endast försäljareoch
 medhjälpare tillträde till köp- byt- och säljmässan.
 Medresenärer får uppehålla sig i fiket.
 Biljettkassan öppnar klockan 12.00,
 samtidigt som insläpp till köp- byt- och säljmässan.
 Det går inte att förköpa biljetter,
utan alla får hålla en plats i kön.

Pälsdjur är inte tillåtna i lokalen.

Glöm inte att anmäla er till kvällsarrangemanget! Anmälan görs i bokningsformuläret.







Kram

//LatinoBiffen

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0