hungrig morgon:)

Vaknade runt 11:00 idag och dt var skönt att jag inte vaknade tidigare! Alltid bra att få sova ut : )alla hemma var fan borta förutom mamma som testade en ny vinterjacka/kappa!

Ganska så nice! Mina små bäbisar ville komma ut ur terrariet för att leka så jag öppnade så de skulle få klättra på mig! Haha!

Sen efteråt började jag med min frukost, måste få i mig mat : ) för att jag ska få energi till dagens gympass!, kommer nog träna vid 14:00 tiden på Jakobsbergs SATS!

Mile kommer nog komma! Och det blir ett tufft ryggpass!, hoppas det inte är så fullt där idag : ) men vi får väl se

 
Mamma :) kolla på hennes högra axel:) haha lilla piff!

 
och lilla puff här! haha


 

god frukost! ägg, kassler:) haha gott ju!!!



 

 

Kram

//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0