Hos Mile!!!

Är hemma hos Mile, vi försöker göra klart skolarbetet om religion! Det går ganska bra, vi passade även på att käka här, jag vart bjuden på jätte god, grillad kött! Med potatismos ( hemlagat) och grönsaker + jätte goda saftiga oliver, första gången jag käkar så goda oliver!

Super god jag tackar verkligen för middagen!

Vi ska nu försöka göra klart hela arbetet, för det måste vara klart till imorgon! Gillar på riktigt inte att stressa med arbeten men jag orkade verkligen inte göra klart det här under lovet, fast jag hade typ 3 veckor på mig!

Jag har blivit lite lat på sista tiden:) inte bra inte bra:)

 
Hehe, Biffarna! jag + Mile!   ey fett sexiga vi vart på bilden;)






Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0