hahah

Hittade lite bilder från olika tillfällen där jag är med , ganska så roligt att se på dem! Ska lägga upp lite :  )

Sitter här på soffan, Mikael sitter här också, vi kollar på benknäckar gänget! Super kul haha! Vakterna får spö!

 

jag + Maria! hehe på min 18 års dag!

 
jag var tjock här: ) vägde 95 kg! innan jag startade deffen , gick ner till 83kg!


Kurt+Moster o jag


Mamma jag + syrran


jag, fabian min kusin bakom och geraldin bredvid


jag + Mikael !!
















___________________________________________________________________

hehe min farbrors sommarhus i colombia!!



ritningarna!











snyggt! ser fram emot att se allt detta snart med mina egna ögon! hehe!


Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: amanda

Ehh?? Vad är nice? att jag är 13??



okej har aldrig hört talas om dem djuren :S

2010-01-17 @ 00:26:30
URL: http://hopekandee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0