hahah

HAHA middagen idag, eller ska jag kalla lunchen, så drog vi , hela familjen till Max :) hehe för att äta oss feta! Mamma käka en ganska stor burgare, syrran käka en sallad och en ostburgare, pappa käka typ 3st burgare ,en med meny! Och jag käkade 8 hamburgare: ) inga pommes! Gillar inte de! :) men visst man vart lagom mätt, inte helt mätt för är hungrig just nu! Hehe det var kul , man såg hur folk tittade på mig : ) hehe

Alltid kul : ) är skit trött just nu, ska bli skönt att få sova ordentligt!

Imorgon måste jag tvätta kläder! Sen får man väl se vad som händer, idag gick jag inte ut! Blev skit trött sen på kvällen, att jag inte hade lust att dra ut!

 

Aja ska sova snart!

 

Kram

//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0