gympasset måndag SATS

Från och med idag måndag börjar mitt gymkort fungera på SATS gymmen! Köpte guldkortet så jag kan gyma på alla SATS gym i Sverige! Hahaha fast jag tror inte man kommer kunna gyma på alla SATS! :)

Har ju vänner runt om i Stockholm som jag kan gyma tillsammans med! Så det är väl roligt!

En sak är jobbigt och det är att jag kommer få träna ensam vissa gånger som tillexempel idag! och då blir det ju lite svårt att prestera de där 100% så man blir helt utpumpad!

Men det kommer nog gå bra! I februari börjar Mile då kanske gyma! Och pappa kanske börjar där med! Då blir det enklare! Hahaha

Annars är ju folk på gymmet rätt snälla och hjälpsamma som idag! en kille hjälpte mig när jag behövde hjälp! Och då hjälper man såklart tillbaks! Så skaffar man gymvänner;) hahah

Hade tänkt köra Bröst & Triceps men det vart istället Bröst & Biceps!

Super tungt pass! Kämpade som vanligt! : ) haha som ett djur!

 

Dagens pass:

 

Bröst:

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. Flyes i Pec-Deck

 

Biceps brachii

  1. Hantelcurls
  2. Stående skivstångscurls
  3. Hammarcurls

 

 

Rätt nöjd med passet i alla fall! Hade kunnat prestera 100% om jag hade tränat med någon! Jag körde idag på en 98% kanske! Men jag dog i alla fall! Hahaha

Ska träna imorgon med, och jag tror då Mile kommer med , han  ska testa på SATS , man får prova 1 gång gratis! Då blir det ett tufft ryggpass!

 

När jag kom hem! Så det första jag gjorde var att leka lite med Piff & Puff … vet inte varför jag döpte de så men det var Miles idé hahah ! de är så jävla söta och snälla!

Spralliga små saker! : )

Det är två systrar , riktigt söta ! hahah

 

 
så sötis! : )


 
hahah jag och piff!  ganska svettig efter passet! :)


 
hahah  fult ansiktsuttryck jag fick!



lilla Puff! hehe i terrariet! nu vill hon ut! så jag fick byta! hehe


när får jag komma ut och leka med dig pappa? hahah söt liten filur!






Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0