Gympasset Lördag!

Idag var jag tvungen att vakna tidigt, för att hinna vakna till.. för att vara pigg på gymet.. passade även på att väcka pappa som sov som en stock!: )

Det första jag gjorde när jag vakna var att besöka toan: ) sen drog jag mig till soffan för att kolla lite tv! : ) jag brukar inte orka laga frukost när jag kör tidiga pass.. tycker att det är jobbigt att träna med mat i magen… fett jobbigt ju!

Pappa fixade värsta frukosten:)  glad för hans skull han får käka för mig också! Heheh

Istället fixade jag en shake med protein + 30 gram snabba kolhydrater.. för att få energi på gymet och så testade jag Nano Vapor  super bra tillskott… fick super bra pump och super energi på passet idag, tog 1 skopa.. den är rätt så stark så jag pallar inte spy på passet..



Det gick super bra idag, verkligen .. fan det har varit roligt att träna med pappa! Han kämpar verkligen, sånt är roligt att se! Han ska också bli biff! Han kan inte lata sig när han kör med mig, han vet det.. jag pushar honom upp till 100% detsamma gör han med mig! Så det är kul! Har aldrig tränat såhär mycket och intensivt med honom!

Trodde inte att han pallade av.. fast jag måste säga att han har träningsverk i hela kroppen! Skit kul o peta på musklerna där han har ont: ) hahah

Själv har jag också fått lite träningsverk.. har ju fixat till mitt träningsschema.. + att nu tränar jag mycket tuffare än vad jag tidigare.. men det känns skönt.. tror att jag vilar imorgon för jag har fan kört varenda jävla dag! Så jag känner mig rätt svag.. måste få återhämta mig också! Har planer på att ta ett uppehåll från boxningen för jag har vissa delar av kroppen som jag måste inrikta mig mera åt, och bygga de bättre! Mina planer är ju att tävla inom bodybuilding så jag vill verkligen uppnå det jag har kvar ..

Kommer sakna boxningen rätt mycket har ju lagt ner min själ på den sporten , över 7 år har jag kämpat.. tack vare den sporten så lyckades jag från överviktig ta mig till normal.. vägde över 100 kg! de som känner mig vet hur mycket jag vägde exakt;) heheh

 

Idag körde vi endast ett komplett ryggpass!

 

Rygg

 

  1. Pulldowns
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Latsdrag med smalt grepp
  5. Rodd i Kabel maskin
  6. Rodd i Kabel maskin med enhands handtag
  7. Ryggresningar med vikt på lutande bänk
  8. Chins
  9. T-stångsrodd på maskin

 

 

 

Som sagt, denna vecka har träningen runnit till 100% super ! Hoppas kommande veckas tränings blir som denna!

Snart börjar jag också träna på SATS från och med den 4 januari så aktiveras mitt guldkort!

Kommer bli kul.. men kommer få köra ensam ett tag, tills Mile köper i Februari, men men det är bara att kämpa på! Vad ska man annars göra : )

Mile är sjuk, han skulle ha kommit idag, så krya på dig vännen , ses snart!

 

 Lite bilder:


 

 

jag

 
Pappa!

 

jag!!!


 



 
 


 
pappa!


Jag!





pappa!



jag!



hehe!











Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0