Gympass Torsdag!

Vaknade idag runt 8:00 tiden för att kunna dra till gymmet vid 9:00! Behövde träna idag : ) hahha hade vissa muskler att träna! Passet gick väl okej! Men en sak är klart! Jag hatar att köra morgonpass! Det är så jävla segt på morgonen för mig i alla fall.. men jag var tvungen idag för att jag måste sen till Rehabtjänst på  S:t Eriksgatan 48 och se om jag får en bra skön helkropps massage, man behöver det ibland :) särskilt när man tränar hårt   : )  då sätter man musklerna på plats hahahaha!

Det var typ 3 st som körde när jag kom! Så jag kunde köra passet utan problem ..sen kom det fler folk! Men då var jag typ klar så det var ingen fara! Hahah

SATS gymmet här i Järfälla är faktiskt skönt… det är fräscht och fint! Och har bra träningsredskap!

 

Dagens pass:

Ben- Bakre lår muskel + Vader

  1. Sittande lårcurls
  2. Liggande lårcurls
  3. Benpress med fötterna högt upp på fotplattan
  4. Sittande vadpress

 

Bröst- Pectoralis major ( Övre del och nedre del)

  1. Hantlpress på snedbänk
  2. Bänkpress på snedbänk
  3. Bänkpress på omvänd snedbänk
  4. Flyes på pec-deck ( hela pectoralis major)

 

 

Skönt att bli klar med dagens pass! Ska hem.. duscha, äta lite sen förbereda mig för massage!! Haha skönt!

 

 

 
Låren måste bli större! hahah får döda de lite extra! :)










Ses

//LatinoBiffen

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0