gympass Torsdag

Dagen idag var långtråkigt! Men en sak var rätt okej på slutet av skoldagen och det var, att vi hade en mässa idag med alla företag vi startat! Och mitt företag kom på tredje plats, vi fick en check av banken på 1000kr! så det var roligt!

Trodde aldrig att vi skulle få pris! Men glad är man ju!

Efter det drog jag till gymmet, körde själv idag!  men det gick bra! Har dödat mig verkligen! Mina ben är totalt förstörda! Jag går som om jag skitit på mig! Men vad ska man göra! : ) det är bara att bita ihop!

När jag kom idag så var det typ bara jag som körde på gymmet, men efter någon timma så vart det propp fullt på gymmet, det är lite jobbigt men då var jag ju nästan klar med passet så det spelade inte så stor roll , men typ på Tisdagar är det skit jobbigt eftersom jag kör ett sent pass! då är det jobbigt för man kan få vänta bra länge innan man kan köra! Och särskilt när det tränas av snor ungar!

 

 

 

 

 

Dagens pass:

 

Ben( Bakre lår + insida lår + vader)

 

  1. Benpress – fötterna högt upp på fotplattan
  2. Sittande lårcurls
  3. Liggande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Enbensvadpress
  6. sittande vadpress

 

 

 

Bröst ( Pectoralis major)- övre, mellersta, nedre delen

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Flyes på pec-deck
  4. Bänkpress på snedbänk
  5. Bänkpress på omvänd snedbänk

 

Jag var helt slut, och är det fortfarande, käkade fast föda kl 11-12 idag sen har jag inte käkat något mer förutom en proteinshake innan träning och en till efter träning + 50 g snabba kolhydrater! Den shaken behövdes verkligen för jag kände mig ganska så svimfärdig när jag satt i bastun!

Men ändå är rätt nöjd med dagens pass! hoppas att morgondagens pass blir super! Ska kämpa tufft imorgon! Fast det inte är ett så intensivt pass imorgon! Inga stora muskelgrupper: ) hehe

 

Aja ska käka lax snart!

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0