Gympass Torsdag

Skoldagen vart en ganska så kort dag, eftersom min ekonomi grupp som håller på o starta företag, vi var tvungna idag att gå till banken och prata med chefen och redovisa hur vi ska marknadsföra vår produkt! Det gick skit bra, fan va nöjda de var! Det var bara en sak han kritiserade lite och det var SWOT- analysen men annars var de verkligen intresserade!

Så vi får se hur det går för vårt lilla företag! : ) vi måste bara kolla upp hur mycket tillverkarna tar för produktion av produkten  :)  vi kommer säkert få lägga en ganska stor summa start kapital! Men det borde vi greja!

 

 

 

Idag körde jag själv mitt pass, Camilo tränade tidigare, Palin pojken är tydligen ”sjuk” och Mile kör inte på torsdagar, men men skit samma. Jag är i alla fall tvungen att köra hur som helst! Visst är det lite jobbigare för man kan inte prestera exakt 100% men det betyder inte att jag inte kämpar tills jag är död på gymmet :) varje pass är jag helt slut.

Idag efter passet var jag verkligen borta i huvudet, blir alltid det när jag kör något av benmusklerna : ) de tar all syre hehe !

Det var också rätt så lugnt med folk idag på SATS så det var ju skönt, slipper så många höra när man stönar på maskinerna när jag kämpar!

Fan har också börjat basta efter varje träning! Jag älskar att  basta + så är det bra för kroppen, huden och musklerna att sitta i varmt! Verkligen avslappnande! Fast man blir fett seg efteråt : )

Vill bara sova just nu! Ska käka snart men sen vill jag bara sova typ! Mina ögon vill stängas men  jag tvingar de att hålla sig öppna!

Jag känner att jag blir ganska så trött av 6 stycken träningspass/vecka men jag måste! Måste kämpa på! Jag vet att klarar av det! Måste växa, och jag vill tävla bodybuilding : ) hehe!

Det är mitt mål just nu! Och ingen eller inget ska hindra mig!

Nu har jag bestämt mig! Haha!

 

Aja imorgon blir det nog lite träningsbilder , hann inte idag! körde ju själv! : ) hehe

 

 

 

 

Dagens pass:

 

Ben- Bakrelår + insida lår + vader

 

  1. Benpress med fötterna isär och högt upp på fotplattan
  2. Sittande lårcurls
  3. Liggande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Sittande vadpress
  6. Enbensvadpress

 

Bröst ( Pectoralis major) – övre/mellersta/nedre del

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. Dips med lutande kropp framåt

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0