Gympass Tisdag!

Idag så var det dags för ett ryggpass! Kändes skönt, eftersom Camilo kom med!! Vi kämpade som fan! Båda på max prestation! Man känner sig så himla nöjd när passen blir som man tänkt sig, fast man var så jävla seg på skolan, ville sova : ) hehe!

Haha en rolig sak idag. Wesal en vän! Han sa idag till mig : att igår var det första natten han hade kunna sova bra sen i jul, då sa jag till han  aa jag förstår dig, jul maten har precis lagt sig!; ) hahah

Han vart lite sur men de var skit kul: ) han är en stor kraftig pojke: ) hehhe

I alla fall tillbaka till träningen: ) tror Camilito kommer ha en jävla träningsverk imorgon: ) idag fick jag stretcha efter passet.. har varit så stel i bena sen jag fick den där jävla träningsverken.. men idag lyckades jag ta mig ner i spagat igen:) så det kändes skönt! Fast det gjorde fortfarande lite ont: )

 

 

Dagens rygg pass:

 

  1. Latsdrag till bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd i kabelmaskin
  4. Latsdrag med smalt grepp
  5. Rodd i kabelmaskin med bred hållning
  6. Pulldowns
  7. Ryggresningar med vikt på snedbänk

 

 

Efter det här passet så snurrade huvudet som fan.. jag var helt slut.. och jag skulle in i bstun  så var man helt förstörd.. kände mig fett svag! Så jag passade på o dricka min sheke med 80 g protein + 50 g snabba kolhydrater.. det hjälpa bra , efter 15 min så kände jag mig bättre!

Alltid skönt med snabba kolhydrater efter såna här tuffa pass!

Aja ska fixa käk!!

 
Jag! hehe!



Camilo!!


Jag!!


Camilo!!!


haha Robert haha hoppa hopprep o Camilo passade fota honom! haha



 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0