gympass tisdag!!!

Idag så vart det ett ryggpass! Tillsammans med Palin pojken! Han har varit lite sjuk så han har inte tränat så mycket de här dagarna, till skillnad från mig! : )

Men Palin kom i alla fall idag, då hade jag redan börjat köra lite, så han hoppade in bara emellan! Men passet gick super! Han körde lite lugnt men kämpade ändå! Jag som vanligt kämpar som ett djur tills jag är helt död!

Johan en vän körde på gymmet idag med! Han är så jävla stor! Väger över 100kg muskler och han är lång också! Han har super lätt att bygga då han har det i sina gener, han pappa är bodybuilder sen 40 år sen , riktigt coolt!

Johan är super grym !

 

Passet idag gick på en 1½ timma, nästan 2 timmar, det känns verkligen i hela ryggen, börjar fan längta tills jag har tid igen för massage! Den 5 har jag tid igen: ) skönt med hel kropps massage! Sen måste jag också klippa mig : ) mitt hår är fluffigt! Hehe!

 

Dagens rygg pass:

 

  1. Latsdrag till bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd i kabelmaskin
  4. Pulldowns
  5. Latsdrag med smalt grepp
  6. Marklyft

 

 

Som vanlig bastade vi! Vi gjorde bastun rätt så varm! Och det bara rann vätska ur oss! Så jävla nice! Sen iskall dusch och så fixa sig för att dra sig hemåt!

Ska käka snart! Är helt död! Ska bli skönt att sova sen !

Börjar sent imorgon! Så det är nice!

 
Palin!




Jag!!


Johan! Biffen!


Johan + jag!  Biffen och LatinoBiffen ;) heheh




Aja

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hahaha... sista bilden på Johan... han har gaffeltruckssyndromet av allt pumpande ;-)

2010-01-26 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0