Gympass Onsdag!

Hehe dagens pass var super ! det gick att köra med 100% kraft! :) + att Nicklas Palin som körde igår med mig kom idag med! Då han fick ett kort gratis från SATS för att köra 5-10 dagar , minns inte! Men han var glad! Så då vill han köra med mig! Skit kul ju! För då blir det hårda och jobbiga pass! man kan hjälpa varandra också! Så det är kul ! hehe

Tror att han ska köpa kort där, han ser ganska förälskad i det gymmet!

Det var inte mycket folk idag så det var ju nice! Men en sak gillade jag inte idag  och det var att en pappa tog dit sin son! Kanske en 15 år gammal! Och så pressade pappan sonen som fan! Asså killen orkade knappt med de vikterna! Sånt är inte bra ! killen är för ung! och så är han en nybörjare , han är fan inte van vid så tuffa pass! han kan faktiskt skada sig + att de värmde knappt upp! Innan!

Jag tänkte säga till , såg att instruktörerna på gymmet kollade på dem! Tror de sa till den pappan! För de gick sen efter.

Man ska ta det försiktigt som nybörjare! Det viktigaste är att  lära sig köra rätt alla övningar innan man ökar i vikt!

Men men alla får köra som de vill! Man kan inte ta ansvar för alla!

Lite synd bara!

 

I alla fall Palin såg helt död ut! Hehe men han är en kämpe! Jag dog ju såklart också! Fan och så jävla hungrigt! Det vart ett skit långt pass idag! tror vi körde 3 timmar hahah!

+ att efteråt så när vi var klara, så fixade vi drinkarna i omklädningsrummet, och så gick vi in och bastade! Fan va skönt det var! Har inte bastat på över 1 år!

Så det var på tiden :)  det är verkligen en skön känsla efter träningen att dra in o basta!

 

Dagens pass:

 

Ben ( främrelår- Quadriceps femoris)

 

  1. Knäböjd på fast maskin med bena tätt ihop
  2. Benspark

 

Axlar

 

  1. Sittande hantelpress
  2. Skivstångspress bakom huvud
  3. Liggande hantellyft åt sidan på snedbänk
  4. Hantellyft åt sidan liggande på mage på snedbänk
  5. Drag till hakan i kabelmaskin
  6. Kabellyft framåt

 

 

 

 

Ska snart käka mig tjock! Och så måste jag läsa svensk historia typ! Fett trist! Men jag måste har värsta prover på typ 200sidor haha om två veckor!

Sen ska jag sova som ett litet barn! : ) haha

 

Lite bilder från dagens pass

 

JAg!!

 
Jag! värmer upp lite axlar!


 
Palin! :) biffen



Palin!!



Jag!








Palin pojken!


Jag!



haha fan va dåligt jag späände , man ser ju inget :) hahah




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0