Gympass Onsdag!!!

Idag har det varit en långtråkig dag, allt började fett konstigt! Haha eller hade värsta otur på morgonen, bussen hemma från mig kom, men tåget till plugget var typ 45 minuter försenad, jag fick sitta där på stationen i 45 jävla minuter idag, lackar, men jag kom i tid för att hinna käka lunch på skolan! Så det var nice, annars hade jag blivit skit arg om jag inte hade hunnit käka!

Sen hade jag bara 1 lektion o så slutade jag för dagen, drog sen direkt till gymmet tillsammans med Camilito, idag vart det så jävla tufft pass, hatar verkligen onsdagars och torsdagars pass, man blir så jävla trött, och slut, svimfärdig, lust o sova av all slit, men det är en så skön känsla sen när man är klar med passet, då känns det så bra att man klarat av dagens pass, och kämpat som ett djur på max energi 110%.

 

Idag dök också Aldin upp på SATS i Järfälla så det var skit kul, han hade varit sjuk, stackars, så han hade inte tränat på tre veckor typ, sa han, han såg fett seg ut idag : ) hehe man är alltid seg första passet efter man vart sjuk så länge, ändå har han ökat så mycket i muskler, han är så jävla deffad också, han har alltid haft liten kroppsfett % på kroppen! Det är verkligen nice o se han! För han är så året om! Jag går ju upp i vikt under vintern och sen deffar jag för att se helt sexiig ut :) tycker det är jobbigt om man är deffad hela tiden + så kan jag inte bygga ordentligt med muskelmassa om jag inte bulkar men men alla kör som man vill:)

Men ändå Kul att se dig idag Aldin!

 






Dagens pass:

 

Ben(Främre lår-Quadriceps femoris)

 

  1. Knäböjd med bena tätt ihop
  2. Benpress med fötterna långt ner på fotplattan
  3. Benspark

 

 

Axlar

 

  1. Sittande hantelpress
  2. Liggande hantellyft åt sidan på snedbänk
  3. Hantellyft framåt och bak (liggande på mage på snedbänk)
  4. Framåtböjda hantellyft åt sidan
  5. Drag till hakan med stång på kabelmaskin
  6. Kabellyft framåt på kabelmaskin med stång

 

 



 

Efter passet, går man som om man skitit på sig, man går haltande haha, kul men o se hur folk ser på en, men vad ska man köra man har ju dödat sig på gymmet som fan!

Ska käka snart! Men det finns inget o käka så jag får göra något!!!

 

Camilo längst bort och Aldin i gult linne :)




 
Jag + Aldin!



Jag!


Jag + Aldin!


Aldin + Camilo!!






Aja

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0