Gympass Onsdag!

Idag har det varit en skön dag, eftersom jag började skolan ganska sent, och fick sova ut ordentligt! Men imorgon måste jag fan upp 06:00 och det är verklige jätte jobbigt!

Dagens pass gick super, Camilo tränade inte idag, han hade vilodag : ) det är bra för han har verkligen kämpat skit hårt de dagar han tränade med mig! Istället kom Mile idag och körde dagens tuffa pass med mig! Han har blivit så stor på så kort tid! Han har gymmat med mig i 2 års tid och ökat mer än 15 kg rena muskler! När han började var han bara skinn och ben! + så har han inget fett på kroppen så hans muskler syns verkligen bra! : )

Hoppas bara han fortsätter så ! för nu gymmar jag inte tillsammans med honom längre eftersom jag har börjat köra på SATS gym!

Men han fick ett sånt där frikort för att köra 5 gånger gratis på SATS! Så vi lär köra 5 pass tillsammans! Imorgon ska jag köra passet med Palin pojken! : ) hehe!

 

Dagens pass:

 

Främre lår( Quadriceps femoris)

  1. Knäböjd
  2. Benpress med fötterna långt ner på fotplattan
  3. Benspark

 

 

Axlar

  1. Sittande hantelpress
  2. Skivstångspress bakom huvudet
  3. Liggande hantellyft åt sidan på snedbänk
  4. Hantellyft framåt liggande på lutande bänk
  5. Kabellyft framåt
  6. Drag till hakan på kabelmaskin med stång

 

 

Ännu en lyckad träningsdag! Älskar verkligen när träningen blir som man tänkt sig! Tror Mile också vart nöjd med dagens träning! För vi kämpade hårt idag!

En annan skön sak efter man tränat är att basta! Hehe och samtidigt dricka shaken! Sen att efter man bastat skynda sig till duschen och duscha under iskallt vatten! Det är verkligen skönt! Hehe

Älskar det!

 
Mile på benpressen




Jag hehe!


Mile!




Mile + Jag! hehe Juggebiffen vs LatinoBiffen



Palin pojken + Mile!




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0