Gympass med mile ( Tisdag)

Dagens gympass körde jag tillsammans med Mile! Så det var ju kul, eftersom vi hjälper varann så bra när vi pumpar på till max! idag var det en sån dag där man kände att man tog i  100% på hela passet! Pumpad och helt utmattad vart man efter passet så det är ju bra resultat! : ) Det var inte så mycket folk där idag fast vi var och tränade runt 15:00 tiden! Vi var klara runt 17:00 tiden! Så det vart ett ganska långt ryggpass!

Hoppas Mile köper kort där, för då kan vi verkligen uppnå maximal resultat!

Efter passet när vi var så döda så stretchade jag lite för jag kände mig lite stel: ) haha

Och så gick vi mot omklädningsrummet där jag drack mitt tillskott  : ) idag hade jag i ungefär 70g protein + 40 g kolhydrater (snabba)

När man kör ett så intensivt pass som det vi körde idag , bara rygg! Så är det väldigt skönt att få återhämta sig snabbt!

 

Dagens rygg pass:

 

  1. Pulldowns
  2. Rodd i kabelmaskin
  3. Rodd i kabelmaskin med bred hållning
  4. Latsdrag till bröst
  5. Latsdrag bakom huvud
  6. Latsdrag med smalt grepp
  7. Ryggresningar på lutande bänk + vikter
  8. Chins

 

 

 

Första jag gör när jag kommer hem är duscha! Leka lite med Piff & Puff, sen käka något! Hahah

Efter bara chilla, tror jag:)

 

 

 

Lite bilder:

 

 
Jag! hahah



 
Mile!!

 
hehe Mile pojken! poserar framför kameran! 


Jag ! hahah 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen  


Kommentarer
Postat av: natta

hur ofta tränar du?

2010-01-05 @ 20:38:54
URL: http://natalies.se
Postat av: Henke

Det där var nog en av de dummaste kommentarerna någonsin. Kan du inte dra egna slutsatser utifrån dagarna han skriver upp som han tränar?

2010-01-10 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0