Gympass måndag!

Jävla dag jag hade idag! hehe, börjad plugget 08:30 och då hade jag första lektionen sen hade jag håltimme till kl 13:40 fyfan, lackar verkligen när man har så mycket rast, och skolan är tråkig, finns inget att göra där. Läste lite till morgondagens svenska prov men ändå.. fett trist.

Efter skolan drog Camilo och jag till SATS i Jakobsberg! Där vi körde dagens tuffa pass! Camilo verkade gilla gymmet där och jag tror att han vill köpa kort där, han fick ett frikort på 5 gånger så han kan prova gymmet. nicE!

Det var rätt så lugnt på gymmet idag, det är verkligen skönt när det inte är så himla mycket folk där! Man kan träna bättre : )

 

 

 

 

 

Dagens pass:

Bröst( Pectoralis major)

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Flyes i pec-Deck
  4. Bänkpress på snedbänk
  5. Bänkpress på omvänd snedbänk

 

Biceps brachii

 

  1. Hantelcurls
  2. Stående hantelcurls
  3. Stående skivstångscurls
  4. Hammarcurls

 

 

 

 

 

Direkt efter passet så drog vi till Bastun haha det är så skönt att slappna av där. Efter ett så tufft pass så föredrar jag att sitta varmt :) hehe!

Och dricka i lugn o ro min äckliga shake!! Hehe med vaniljsmak!

Skyndade mig hem sen för jag måste plugga… så fort jag kom hem så fixade jag en stor tallrik med kycklingsallad som vart kvar från igår! Så jävla gott!!

 


Camilito!!


Jag + Robert en bra vän till mig som också gymmar på SATS!!


Camilo + Robert! hehe


Hemma nu, dags att hugga in ! :) och njuta!
















Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

fan va gott det ser ut!



haft en bra dag idag då?

2010-01-18 @ 22:47:10
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

hih ser ut som ni pumpat på bra idag:p

2010-01-19 @ 00:09:52
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0