Gympass Måndag!

Började skit tidigt med plugget idag, 08:30 började jag fan! Och då hade jag styrketräningskurs! Så jag skulle undervisa hur man genomför dragövningar! Det gick super, alla fattade vad man menade: ) hehe och fick bra kritik av läraren! Så det var ju nice! MVG hoppas jag! Haha!

I alla fall efter den tråkiga dagen så drog Camilo och jag till gymmet för att köra Bröst och Biceps! Vi skulle pumpa sönder oss, och så vart det! Fan mina armar är helt döda och mina bröst , ja de är  totalt förstörda : ) det är en jobbig känsla då man kör men efteråt blir det en så jävla skön känsla, jag blir så himla nöjd när jag får sån smärta!

Som sagt det är inte lätt att bli Bodybuilder. ;) man måste som sagt älska smärta på gymmet!

Men hela passet gick super, och när vi var klara så drog vi ner till omklädningsrummet för att basta och duscha i iskallt vatten, så skönt! Prova! :)

 

Dagens pass:

 

Bröst-Pectoralis major ( övre, mellersta, nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. Flyes på pec-deck

 

 

Biceps brachii

 

  1. Hantelcurls ( sittande)
  2. Hantelcurls stående
  3. Stående skivstångscurls
  4. Hammarcurls

 

 

 

Skit nice pass! imorgon väntar det ett jobbigt ryggpass! När jag var på Kalhälls station så träffade jag pappa! Som också gick av samma tåg, så vi gick o handlade lite käk! Men det bästa var att han hade bilen på stationen så jag slapp gå : ) haha skönt att åka bil, när man bär på en 100kg tung väska! Hehe axlarna värker ! snart  ska jag äta mig tjockis som i helgen! : )

Undra vad mamma gör för mat… ska tjuvtitta snart!

 
Camilo och Edvard bakom !




haha Robert i gul och hans kusin!



Jag kör ! Camilo redo att hjälpa ifall jag behöver!


Jag!!



Camilo!




 

Aja

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0