Gympass Lördag!

Träffade Camilo klockan halv 11 utanför SATS gymmet, vi körde ett ryggpass, det är alltid roligt att träna med Camilo för det blir alltid en bra stämning , med mycket skratt  : ) haha

Vi båda skrattar jämt! Det är skit kul!

Vi trodde först att det skulle vara fullt med folk på gymmet, för det verkade fullt , i omklädningsrummet var typ alla skåp upptagna! Men det var rätt lugnt uppe på gymmet, så det var ju skönt!

Vi körde ungefär en 2 timmars pass , mina ryggpass brukar vara så långa! Älskar känslan av smärta i musklerna när jag kämpar 100% på gymmet.

Jag hann ju inte heller käka frukost idag så det enda jag fick i mig på morgonen var 80 g protein + 30 g snabba kolhydrater. Det  är ju bättre än ingenting!

Och direkt efter passet så drog jag i mig 80 g protein + 50 g snabba kolhydrater!

Det känns skönt att ha klarat alla pass i veckan utan problem, imorgon är det ju min vilodag så det är skönt! Äntligen kunna sova ut ordentligt!

Undra vad som händer senare, vill ut typ’! men får se vad som händer…!

En kul sak idag, Camilo köpte kort på SATS idag! så nu ska han bli biff och sexig! Haha!

Han gick ju ner 10 kg när han var i Chile! Han träffade en brud där;) så därför gick han ner! Haha

Så nu när han har tagit bort en onödig fettmassa så ska han passa på o bygga en del! Så han får fram sina former:) jag ska hjälpa honom! Hehe! Så blir det bra!

 

Dagens rygg pass:

 

  1. Latsdrag till bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd i kabelmaskin
  4. Latsdrag med smalt grepp
  5. Pulldowns
  6. ryggresningar på snedbänk med tung vikt

 

 

 

 

det enda jag har i huvudet just nu är mat! Är så jävla hungrig just nu att jag skulle kunna äta en fet häst på en enda tugga : )

 

Camilo!

 
 
Jag!




Camilo


Jag!!



kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stor du börjar bli, sexigt! :)

Puss

2010-01-23 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0