Gympass Fredag!

Fan vaknade kl 06:00 haha! Var tvungen att dra till Odenplan (Läkarhuset) för att ta ett blodprov. Hatar att vakna så tidigt, man är så jävla seg, orkar knappt stå på bena på morgonen: ) fick inte heller käka någon frukost, eftersom det kan bli dålig resultat på proven.

Efter när jag var klar, så drog jag till gymmet : ) väckte Niklas Palin också:) haha han var fett sur :) kul ju. Men en kul sak , Innan jag kom till gymmet, så ringer jag Camilo, en super god vän till mig, som har varit o rest till Chile , han kom hem igår, så säger han på mobben, jag ser dig, jag bara vaaa=? Haha så dyker han fram, fan va kul att se honom.

Han har blivit skit smal ju, inge dubbelhaka :)  han åkte från Sverige som en liten tjockis på över 100kg, och nu väger han 90 kg! skit bra, han är som Rambo! Haha skit stark! : )

Verkligen kul! Ska hem till han senare på kvällen och se på bilder från Chile mm!

I alla fall passet, gick super, körde som vanligt! Hahah 100%

Det var inte så mycket folk på gymmet så det var ju skönt! + att Palin kom någon timma efter :) haha sen så dök Malin och Matilda upp på SATS! Hahah de skulle bli biffar! Det är bra, det är bara kämpa på!

 

Dagens pass :

 

 

 

 

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

  1. Kappdrag på kabelmaskinen
  2. Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

Midja

 

  1. Sidböjningar på kabelmaskinen

 

Triceps brachii

 

  1. Pushdowns med rep
  2. Pushdowns med stång
  3. Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 

 

 

 

Passet tog ungefär  en 2 timmar att köra : ) det är ganska så normalt för mig, även upp till 3 timmar tycker jag är lagom för ett pass ( för mig!!)

Alla kör som man vill : )

Vi bastade , Palin och jag ,

Sen drog vi mot jakobsbergscentrum han ville kolla kläder, orkade på riktigt inte för min väska väger typ 100kg haha, sen såg han en elgitarr och vart sugen på att testa den. Han ska typ köpa den. Den kostade typ 3 lax! Haha han sa det var bra märke, jag är inte så bra på just gitarr märken , men om Palin säger den är bra så får den väl vara bra! Haha

Skönt iallafall sen när jag kom hem, har varit så jävla hungrig! Tog en drink på tåget när jag var på väg mot gymmet efter blodprovet med 80 g protein + 30 g snabba kolhydrater, sen efter passet drack jag en till fast med 80 g protein + 50 g snabba kolhydrater. behövde verkligen en bra återhämtning, och så fort jag kom hem fixade jag omelett på 5 ägg med ost haha och mjölk!



Ska senare kl 17:00 träffa en väldigt trevlig tjej som heter Jenny hon kör Body Fitness, hon är skit duktig när det gäller träning, kost och hälsa.
Vi ska snacka lite, kul också att träffas då vi bara pratat via mail typ: ) hehe verkar som hon vill ha min hjälp nu under hennes deff, ska träna henne hårt fysisk/ uthållighet på Fairing gym i Veddesta. Ser fram emot det, Verkligen!

 

 

Har lite bilder från dagens pass:

 
Jag!!


Palin!!


en vän till Palin, som biffar på!


Malin på benpressen, och Matilda sitter i bakgrunden! haha :)




Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack för all hjälp! uppskattas!

2010-01-15 @ 14:58:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAHAHA! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Alltså, Cristian... den där bilden är inte okej för fem öre :P



Du kunde inte ha fotat när jag visade hur vig jag är nuförtiden istället? :p



2010-01-15 @ 15:19:46
URL: http://slutasnacka.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack tack! händer det nå skoj i helgen då?

2010-01-15 @ 19:43:42
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lina

hard work work!

2010-01-15 @ 20:15:58
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Palin

HAHA, vadå nån timma efter, kom typ 25 minuter efter ;P OCH VADÅ FETT SUR, jag va trött :D hahaha

2010-01-16 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0