Gymmpass Måndag!

Första skoldagen idag! gick kanon! Hahah med bara en lektion! Kändes som om man hade varit där en hel dag fast jag bara hade skolan i typ 1 timma: ) men jag åkte faktiskt lite tidigare, var där vid 12:00 tiden för att hinna käka lunchen! Som inte var något vidare nyttigt! Fucking ugnspannkaka! Jävla mjöl! Hahah! Men men! Fick i alla fall i mig en lagom nyttig frukost! + så hade jag fixat 2 st drinkar , en med endast 80g protein som jag tog direkt efter skolan då jag skulle träna och den andra tog jag efter passet, den innehöll 80 g protein + 40 g kolhydrater (snabba) skönt och bra för återhämtningen efter dagens tuffa pass!

När jag kom till gymmet! Så var det inte så många där! Glömde fan hänglåset, så jag fick låna av tjejen i receptionen, (jätte söt tjej) kostar 10 kr att låna men jag är ju så sexig så jag behövde inte betala: ) hahah!

Träffade också gamla vänner van idag som jag inte sett på åratal så det va skit kul! Ett roligt pass! men jävligt tufft! Det var bara att bita ihop! Och kämpa som en oxe! När jag kör och börjar bli slut så säger jag till mig själv! Kämpa på fan , kom ihåg att du ska vinna bodybuilder tävling i framtiden: ) vill försöka tävla efter sommaren, hade velat göra det tidigare, men ska på semester med familjen till Colombia i juni så det skulle vara lite tråkigt om jag inte kunde käka där något gott mm, kommer som sagt köra som vanligt mina träningspass där! Det finns skit stora , fina gym där borta! Har redan börjat kolla på nätet! Vilket gym jag ska köra i Bogotá (Colombias huvudstad).

I alla fall dagens tuffa pass vart Bröst & Biceps brachii

 

 

Bröst- Pectoralis major ( övre, mellersta och nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress med snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. flyes i Pec-deck

 

Biceps Brachii

 

  1. Hantelcurls sittandes
  2. Hantelcurls ståendes
  3. stående skivstångscurls

 

 

som sagt, nöjd med dagens pass.! så fort jag kom hem! Så var syrran hemma! Hon hade lagat en super god tallrik! Hahha ska också käka pasta o köttfärssås från igår med en massa goda grönsaker!

Ska duscha sen också! För jag är så jävla svettig : ) haha! Sen måste jag plugga lite tror jag ! eller chilla :) vem vet !! hahah

 
Jag + Syrran! :) !

 
Syskon kärlek! :) haha hon ska också bli bodybuilder! som jag:)...........not


Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0