Gym Fredag

Idag tror jag det var den tråkigaste passet jag kört, var så jävla slut i kroppen att vi bara segade idag! visst körde vi ut hela passet, men i ett speciellt tempo; ) hehe

Sen så glömde jag kameran så jag kunde inte fotografera! Hehe

Hade ju varit kul med lite bilder i alla fall!

Just nu pallar jag inte skriva så mycket, sitter här hemma på soffan med ansiktsmask! Måste ju hålla mig fräsch!

Får se vad som händer senare, några ville ut! Vet inte om jag ska med, måste upp tidigt imorgon har en del att göra + så ska jag köra ett rygg pass imorgon!

Nästa vecka ska jag försöka hitta en dag för att hinna gymma tillsammans med Johan Ederer! Ska bli kul! Hehe

 

Dagens pass:

 

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0