grattis Karla!

Haha igår fick Mikael och jag sova skavfötters, lite trångt men det funkade väl! Haha det gick i alla fall att sova bra! Pappa kom in halv 11 och väckte oss, vi skulle in till syrran och sjunga till henne, hon fyller 15 år idag : ) hahha

Grattis lilla pluttan! Hehe! 15 år : )  nu är hon en stor flicka! hehe , Karla ska bli nunna, haha! och leva i ett tempel hela sitt lilla liv! haha!...............................not



Har fortfarande träningsverk! Fattar inte att jag kunde sova med smärtan : ) men igår var det värre! Kan i alla fall gå lite mera idag!

Det är i alla fall min Vilodag! Så det är skönt! Idag ska jag chilla, och så typ plugga lite senare på dagen!

Kollar på apor just nu på tv! Haha som liknar oss människor, fett roliga! De har blå pungar! Hahah

 
Mikael jag + min 15 åriga syrra Karla! hehe snygg tårta som pappa baka igår natt! : )




Mikael, jag , Karla + Pappa






Nu ska vi käka frukost! äntligen! hehe dags att tjocka osss lite! o kolla tv!

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: amanda

okej :P

2010-01-17 @ 13:01:09
URL: http://hopekandee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0