gammla minnen!

Hahaha kollade på bilder från några år sen! Roligt att se hur jag förändrats! Synd att jag inte har bilder på när jag var som fetast! Finns säkert någon stans men har så jävla mycket bilder att jag inte hittar! I alla fall dog av garv när jag kollar på olika roliga bilder!

 Fan vad tiden går snabbt och jag fattar inte att jag har lyckats ändra på mitt utseende, fast det har tagit mig flera år och jag har lagt ner så jävla mycket jobb på träning! Kost, mm! Även en hel del pengar på det eftersom jag ändrade på hela min livsstil! Men alla kan göra det , det ända som krävs är att ha EGEN VILJA!  Det måste jag erkänna att jag haft mycket av! Och tack vare mina närmaste som alltid stått på min sida, och som gett mig all stöd jag fått!
Hade nog alldrig klarat av detta själv om det inte vore för er som gav mig den där första knuffen!
kommer alltid att vara tacksamm <33333

Love you!

 
jag med min stora mage+ Rodney min kusse ( DJ) ;) och Luisita


jag i blå för kanske 4-5 års sen! hehe mullig, jag hade redan börjat med träning/diet.


samma typ! 4-5 års sen! jag och min kära kusin Luisa! hon är jätte vacker idag!


jag ! en jul tror jag hos moster i Kista , här var jag som smalast! från över 100kg bantade jag mig till en 72 kg! sen efter började jag med kroppsbygget!!!








från slutet av 2009 är de här sista 3 bilderna tagna! nu är det som sagt ett nytt år 1010!! nu gäller det att bara fortsätta växa till kommande år! kul att se hur man blivit då! :)
vill tävla som Boddybuilder! det är mitt mål! snart!! snart!!  : ) ska bara växa till mig lite extra innan jag börjar med tävlingslivet!



En sak har jag iallafall klart för mig! KOMMER ALLDRIG I FRAMTIDEN ATT BLI FET IGEN! det är inget roligt liv tycker jag! som inte heller är så hälsosammt!
hehe kanske när jag är gammal:) men då har jag levt livet , då kan jag passa på och käka det jag inte käkar just nu;) hahaha!

och komihåg ni som vill uppnå något, spelar ingen roll vad det är ! om det är utseendet, framtidsjobb, mm! det enda som krävs är att ha EGEN VILJA! glöm inte det! alla har en EGEN VILJA inners inne, det gäller bara att få ut det!







 

Kram

//Cristian/LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0