frukost

Hade inte tänkt käka frukost utan tänkte dricka en proteinshake men eftersom det inte vart någon träning, så är det bäst att käka fast föda! Pappa gjorde super god frukost! Hehe

Så vi käkade, han ska också till mässan! Är där innan 12!

Vem vet om jag hinner köra ett pass idag fast senare! Beror ju på hur länge jag är där borta

Annars får jag köra imorgon söndag! Eller så skiter jag i det och tar en helg vila! Alltid bra att ha det ibland! Har dödat mig nu i några veckor, dag efter dag!

På slutet av veckan är jag typ död: ) haha! Man orkar då knappt göra något! Men i alla fall vi får se hur det blir!


gott med keso också! hehe
















Kram

//LatinoBiffen

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0