Fredagspass på gymmet:)

Dagens gympass gick super, idag är det inte så jobbigt pass, fast jag presterar 100% i alla fall : ) hehe försöker i alla fall! Jag var rätt så taggad idag , vet inte varför men jag tror att det var för att jag fick sova ut ordentligt! Mamma hade tänkt följa med mig och träna idag men som vanligt ångrar hon sig i sista sekund! Typiskt mamma! :) hahaha

Medans jag var och pumpade så satt mamma hemma , kolla på tv, chillade och drack kaffe!

Lyx!

 

 

 

Dagens pass:

 

Kappmuskeln- M.Trapezius

  1. Kappdrag på kabelmaskin
  2. Axelrullningar med hantlar – kapp/rygg

 

Midja

1. Sidböjningar på kabelmaskin

 

Triceps Brachii ( yttre,långa,inre huvudet)

  1. Pushdowns med rep
  2. Pushdowns med stång
  3. Pushdowns med rygg mot kabelmaskin med rep

 

 

 

 

Super nöjd med passet, men undra vad som händer senare idag, har lust att typ klubba, men vet inte… beror på vilka som vill hahah tråkigt ju att gå själv! Inget drickande för mig : ) som vanligt! Bara cola! Hehe! Imorgon ska jag köra ett tufft rygg pass på gymmet, sen är det vilodag för mig på söndag! : ) får väl njuta av söndagen där! För på måndag börjar skolan igen :s hahaha

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0