Fredags passet på gymet!

Klockan 12:00 väckte väckarklockan mig! Då var det bara att stiga upp, fast jag hade velat stanna i säng hela dagen typ! Men det går ju inte.. måste dra ner till gymmet och köra det jag har kvar att köra!

Så jag gick upp! Fixade 6 kokta ägg! Inte så mycket till frukost men men! Sen fixade jag en shake med 80 g protein + en till shake för att dricka efter träningen med 80 g protein+ 50 g kolhydrat typ..  och så var det bara att fixa träning sakerna och göra mig redo att dra till gymmet som öppnade 14:00!  Fan va bra att de inte hade stängt .. tror att de flesta gymmen har stängt idag!  Nöjd var man ju!:) hahaha

När det var dags så skyndar jag mig till busshållplatsen! För att jag är så lat och inte orkar gå till stationen … det tar typ 10 min bara! Men då kom jag på att mitt busskort gick ut igår! Fan! Så kollade jag busskortet som jag fått från skolan och den börjar gälla från och med imorgon! Så jag fick sucka och gå till fots mot gymmet! Fett jobbigt! Det är ju så jävla kallt ute, säkert en – 10 grader eller liknande! Men man kommer som en piggelinglass till gymmet! Hahaha

Trodde verkligen inte det skulle komma någon alls och träna men joo! Det var några som väntade på att gymmet skulle öppna! Kul! Inte bara jag som är galen som alla tycker : )

Sen efter ett tag så började fler och fler dyka upp på gymmet.. till slut var det rätt så fullt! Men då var jag ju typ klar så det störde inte mig , precis!

 

Dagens pass:

1.Midja/mage -  sid böjningar på kabelmaskin

2.Mage- Cruches i maskin

 

Kappmuskel ”Trapezius”

1. på kabelmaskin

2.Axelrullningar med hantlar

 

I alla fall nöjs som fan med passet! Fast jag erkänner att jag var skit seg! Hela passet.. efter igår! Men men .. känner mig stolt över att ha orkat dra mig till gymmet och köra mitt pass! Imorgon tror jag att pappa hänger med mig och kanske Mile! Ska köra ännu ett Ryggpass! Körde ju här om dagen.. men man brukar säga att man ska låta muskeln/musklerna vila 48h innan man pumpar de igen!

Då bränner man inte sönder de!

 

Undra vad som händer senare idag! Kanske hittar på något med någon vän, vem vet.. annars så är det bara att chilla hemma! Rätt skönt faktiskt! Efter en tuff natt + en tuff träningspass! Vill käka något gott också! Men vet inte vad jag ska laga! Haha! Är så seg!: )

 

 

 

 

 

 

Kram!!

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hehe. jarå dt va nice...

sj?

2010-01-01 @ 22:10:39
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. jo jag hade det bra :)

2010-01-01 @ 22:30:25
URL: http://aelfs.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. haha ja! :)

2010-01-01 @ 22:44:36
URL: http://aelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0