Fredags pass!

Jag var ju tidigare på morgonen hos Hudläkaren på Läkarhuset i Odenplan! Skulle få resultaten av blodproven som jag gjorde för typ 2 veckor sen, allt var bra på blodproven men har fortfarande antibiotika i blodet ( ganska höga värden)  sen jag tog Tetralysal, så jag fick en tid igen om 1 månad och då ska jag göra ett blodprov till 2 dagar innan. Hoppas värdena har sjunkit så jag kan få Roucotan : ) hehe vi får se!

Annars är mina lever/njurar i bra kondition, jag är lite rädd ibland att de tar skada av preparaten jag tar när jag tränar, men hittills är de 100% friska! Och det är skönt!

På väg hem, i T- centralen så käkade jag en Big King burgare: ) hehe gott fan! Och då träffade jag Alexandra en bra tjej vän! Från klassen! Hehe det var roligt! Att hon var i stan då! Så vi åkte till jakobsberg med samma tåg och då gick vi o fika! : ) hehe fan vi snackade rätt länge typ 1 ½ timma :) om typ plastikkirurgi, träning, resor mm haha om allt! Skit kul!

Hon är super trevlig! Gillar o prata!

 

Sen efter när vi hade fikat klart, då var jag tvungen att dra till gymmet, och hon skulle kolla smycken efter att ha storhandlat på NK haha massa smink hade hon! : )

 

 

 

Körde själv idag med, Camilo är tydligen sjuk , hoppas han kryar på sig! Mile pojken slutade sent idag skolan så han hann inte träna med mig! Tror han kör ett kvällspass idag! orkar inte köra för sent, man blir ju helt död efter passen! Men det gick bra! Fredags passen är inte lika krävande som de andra dagars pass! men ändå är man helt slut efter passet, och sönder pumpad! Man blir så himla uppblåst i musklerna!

Det är en skön känsla :) hehe!

Det var ganska tråkig stämning idag på gymmet, tråkig musik och inte många man kunde prata med: ) fast det är ju skönt de, så får jag träna ifred  : )

 

Imorgon ska jag i alla fall köra ett Rygg pass! så jag hoppas någon annan ska träna också! För det blir tungt! Tror jag kan få med Camilito, tror! Annars kanske Palin pojken kan komma! Mile ska ju Jobba! Hehe på donken! :)

 

I alla fall dagens pass:

 

 

 

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Pushdowns med stång

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 

 

 

Undra vad som händer ikväll, det var nu ett tag sen man inte gick ut, har ju haft så mycket med skolan o träningen att man är helt död på slutet av veckan!

Skönt också att vila :) bara chilla! Hehe! Alltid bra att bara kolla tv hela kvällen ! o lata sig! Imorgon väntar det ett 2 timmars ryggpass! Och då kommer man vara helt slut efteråt!

 

 



Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla pissigt att jag missade idag, haha, muskler som man gillar att köra idag ju ;).. e sjuk för tillfället, hörs imrn om hur jag mår då, men som du vet, inte för tidigt ;P

2010-01-22 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0