Eftermiddag!

Sålde nyss det stora karet, skönt fan och bli av med det! Tog son jävla stor plats, men ändå kommer sakna det! Haft så mycket kul i det! : ) killen som köpte det ska starta ett saltvattens kar! Kommer nog bli fett snyggt! När de hade hämtat det så käkade vi hemma, för jag var utsvulten: )  haha pasta och köttfärssås! + tomater, fan vi har inte kunnat handla grönsaker än:)

Jobbigt! För grönsaker är en viktig del av min dagliga kost! Men tror inte jag dör, om jag inte käka grönt på 1-3 dagar: )

Måste också hinna med ett skolarbete! Så ska nog dra till Mile ! en snabbis och göra klart det, får ta med mig min bärbara data! Så hinner vi med 2 arbeten åt gången! Jobbigt!

 

Pappa nöjd med maten och jag redo att hugga in! hahah kolla mitt hår, fan dags o klippa sig snartt:)


hehe kolla den delen av tallriken som är tom där skulle alla grönsaker ha fyllt upp! men har inget i kylen:( hahaha





kram
//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0