efter passet!

Efter gymmet så ville pappa ner mot kallhällsbadet och kolla hur det såg ut.. jag suckade och följde med! Så kallt ute.. och jag var död efter dagens hårda rygg pass! Men fan måste erkänna att det är snyggt ute på vintern! Hela kallhällsbadet var is!

Sen så när vi var hemma..så stannade vi upp vid ankdammen! Alla änderna flög mot oss, asså tuffa djur som klarar av kylan! Men man ser att de är hungriga, stackarna!

Ska sen ner med pappa o mata de! De var så jävla hungriga att de försökte sluka mina fingrar! Måste vara jobbigt att inte kunna äta bra dagligen!

Men de är fett söta! Jag gillar djur:) har själv haft över 300olika sorters djur hemma! Alla möjliga ovanliga djur! Hehe! Men det är kul! Man lär sig så mycket.

 

Kallhällsbadet... bara is! fan man märker inte ens att det är vatten där ute!

 
Pappa!

 

Jag:) dags o räkna hur många fingrar som jag har kvar!:) 


Fett söt! tjockis kinder! :) kolla det är så kallt att han har en isboll på pannan! gullig!





 

Ha det bra

//Cristian


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hehe, I think Hanna says: thanks :)

2010-01-02 @ 15:22:50
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

sv;öhöhööh

2010-01-02 @ 15:56:24
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0