vilodag:)

Äntligen vilodag, har faktiskt längtat lite efter idag:) det var verkligen skönt att sova inatt, ville inte ens komma upp idag:) pappa hade fixat en jätte go frukost, som fick mig att bli rätt pigg snabbt! Hehe tror inte det händer så mycket idag, vill vila typ: ) ta det lugnt typ! Mina ben är helt döda: ) haha vaderna känns som om de spricker snart:)

Jag vill inte träna för det är min vilodag, men ändå får jag lust att träna, men jag måste vila också, har kört tungt varenda dag: ) + så har man lagt sig rätt sent på kvällarna så det är inte så bra, därför är jag så trött.

När det gäller mat så är jag mycket noga att jag käkar, brukar ligga på en 7-8 måltider/ dag.

Förutom då vilodagen då, man pallar inte käka så mycket, eftersom jag rör mig knappt: ) det är nog bäst att vila idag så jag har full kraft till imorgon: ) ska träna hårt då och kanske köra ett cardio pass efter jag tränat tungt, vi får se hur pigg jag är : ) haha

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tja! jo det är bra. själv då?

2010-02-28 @ 13:35:14
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

går det framåt med träningen då?

2010-02-28 @ 16:13:05
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Ok haha. Söta :)



Jag har också en vilodag idag. Ska upp och kolla på film snart!

2010-02-28 @ 17:12:33
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0