tröttt

Äntligen hemma fan! Vilken jävla kväll! Sög hårt det var bara korv fest .. överallt! LACKAR!!

Slösade pengar i onödan, kunde gått på buffé istället!

Aja vad ska man göra men ärligt det sög, där vi var så vi gick runt till olika ställen men korv fest överallt!

Duschade nyss, min hy var fettig som fan! Ska sova snart också, för imorgon ska jag dra och köra ett rygg pass så fort jag vaknar! Det kommer gå fett segt om jag inte tar koffein kapslar: ) haha! Hann i alla fall gratta Palin pojken som fyller 19 år! Hehe han var glad, men jag tänker fan inte stanna på ett ställe där det är fucking Sausage party! Hehe! Kanske om jag vore stup full, kanske… men eftersom jag inte dricker så hellre kunde jag ha stannat hemma! Hehe

 

LÄGGER UPP LITE BILDER FRÅN NÄR MILE VAR HOS MIG TIDIGARE IDAG:)

 


Jag + Mile i mitt lilla rum:)



haha LatinoBiffen + JuggeBiffen






Mile!!!



haha lilla Piff leker!





Mile och Piff



hahaha!!









akta er! jag kan bitas:) hehe




Palin blåser ut brownies tårta!! haha




Grattis Palin!









 

KRAM

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: joel

Ska vara med en polare ikvll. Själv? :)

2010-02-27 @ 10:55:22
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Vad är det för djuuur?

2010-02-27 @ 11:34:28
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Elina Escobar

Va bra då! Gymmat eller vad brukar du träna ? :)



Jag mår bra tack.

Vad händer i helgen då, eller ikväll :P



kram

2010-02-27 @ 13:16:02
URL: http://brunettellu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0