tröttiiishh

Kom nyss från boxningen fan är död, men fan passet gick fan bra! Körde med full kraft fan! Är förvånad över hur bra min uthållighet är, den har alltid varit super, men jävlar vad jag kan döda mig:) att jag svettades som fan!

Så jag är död just nu, kommer nog sova snart, ska duscha först!

Imorgon måste jag till S:T Görans sjukhus och göra ett blodprov så jag måste upp tidigt tror jag! Jobbigt! Sen ska jag hinna gymma efteråt och klockan 15:15 har jag en jobbintervju, hoppas jag får jobbet som ledsagare, kontaktperson, måste få in lite extra pengar.

Hoppas!

Juste får inte heller käka något från och med nu, fan! Det är verkligen jobbigt!

 


haha vill också ha sånna armar! hahah mina är pytte små till skillnad från dessa! :)

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: maria

SEEEEEEEEEEEEEEENT svar: haha känns gött o träna:D

2010-02-18 @ 20:56:16
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0