Söndagkväll hos Bobby!!

Fan hade inget att göra på kvällen, vi fick lite gäster, som skulle hälsa på min syrra som fyllde år för några veckor sen! Samtidigt tvättade jag kläder med mamma!

I alla fall , planerade med Bobby! Att vi skulle träffas och chilla lite! Hos honom, så jag åkte någon halv timma efter! Det var fett länge sen vi sågs , sist var det nog i november månad  fan, han har ju alltid fullt upp, med jobb mm! Och själv, skola och träning mm!

Vi snackade fett länge ju, om träning, utseende! Mm alltid kul att prata med Bobby! Han är så himla trevlig kille! Hehe

Vi åt också där , han hade lite mat över, han berättade att han har tjockat sig hela helgen och bara festat, mm! Idag käkade jag fan upp hans godis som låg på bordet, kunde inte motstå dem! Hehe!

Fixade även ett nr till en vän som vill göra läpp förstoring : ) hehe nu tror jag Alexandra blir glad : ) hehe! Läkaren är en super duktig tjej! Som gjort läpparna på de flesta av kändisarna som bor i stan!

När vi minst anade så hade tiden gått fan! Så jävla trist att klockan tickar så snabbt framåt! Den var 23:00 någonting när jag drog från Odenplan! Får se när vi träffas igen , får väl köra ett gympass med Bobby någon dag!  Han ville ha lite hjälp med schema upplägg till gymmet.

Fett kul idag!

Det var skit myyysssiiggt ju hemma hos honom! Hehe!

 

Aja fan måste sova

 
Bobby + Jag!!!



Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Carro

Shit, coolt att vara kompis med en kändis jao! Jag är faktiskt avis, min hemlighet är att jag diggar Linda Rosing som fan :)

2010-02-06 @ 18:28:27
URL: http://carroandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0