nice!

Haha idag bestämde jag mig för att fräscha till hyn lite! Så jag var och köpte ansiktsmask! Hehe

Tycker det är viktig att se snygg ut! ;) viktigt att ta hand om sitt yttre också!

Ska också hjälpa mamma att fixa slingor i håret, och syrran ska också fräscha upp ansiktet med mask! Haha hela familjen typ! Det är kul! Haha! Ska också käka om en stund! Hehe!

Tror inte det händer så mycket sen!

Chilla bara! Typ imorgon ska jag upp 06:00 igen! Jobbigt!


Jag! haha!  




haha mamma , inte helt klart, måste ta ut mera hår haha! ser ut som antenner!













 Kram
//Latinobiffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej!! hur laget? tranar du inte boxning langre?

jag ar hemma nu kom hem i lordags.. fan va kallt de ar!!!! va bra din blogg har blivit=) i dag ska jag trana boxning ar sjukt jobbigt har inte tranat nat pa hela tiden jag har varit borta.. aja ha de bra!!

kramar linda

2010-02-10 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0