Lördag natt till söndag !

Vi drog ut igår natt till Pilot, för att fira  en vän som fyllde år, lite tråkigt där, men vi var ju ett gäng så vi hade ju kul! Sen så träffade jag två tjejer där;) som var skit trevliga, ena tjejen var skit fin, såg ut som en modell, hon var också grym på dansa: ) hehe hon var Jugge, och den andra tjejen var svensk: ) båda gillade att dansa ( som vilda katter)vi hade skit kul: )

 

Vi var där till 02: 00 tiden sen så drog vi , när vi gick vid Åhléns så vart Mile puttad av en neger, jag vände mig och kollade på killen , han bara : kom då , kom då,

Jag var skit lugn, och sa:  vafan gör du, dra åt helvete, och killen fortsatte bara att säga , kom då kom då, då går jag emot snubben och han kommer emot mig, och jag ställer mig framför killen och väntar på att han ska slå till mig i ansiktet men han vågar inte, och då istället går han lite åt sidan och slår min kompis i ansiktet så hans ögonbryn sprack då börjar jag bli arg, och Kaj, min vän säger åt mig att hålla mig lugn, men jag börjar blir skit sur, så jag tar av mig jackan och när de ser mig så springer de iväg, så jävla fucking fega!

Jag som väntade på att få slaget i ansiktet så jag kan döda.

Iallafall 2 civil poliser dyker upp efter allt, och jag ville bara döda, vi ger de lite info om vad som hänt och så springer jag och poliserna bakom de men killarna stack in i någon tunnelbana.

Min vän åkte in till S:t Görans sjukhus med Micke, en annan vän! Och vi åkte hem!

Man ska inte bråka, asså den där negern hade rökt på för han hade tandskydd på sig och knogjärn, helt sjukt!

Men men  fan ska man göra.

 

 
Hos Mile, innan vi drog ut, fixade mig hos honom! hehe kul!


Mile + Jag!!



hahah gott va, jag käkade endast en muffins!





Mile!





Jag!!






hehe!








Sexiii!!










Aja ska sova är fett trött hahah och nöjd! typ

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Martin

Det såg ut som ett riktigt tungt cardio-pass ;-)

2010-02-07 @ 08:24:11
Postat av: Therése

ja, det var jättemysigt :)

Ni såg ut att ha det kul, haha;)

2010-02-07 @ 11:20:00
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej:D

förlåt för sent svar.

Min blogg har krånglat så. Och nu funkar den bara som det ska med alla förutom explorer.

2010-02-07 @ 11:39:19
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Therése

haha;)

idag ska jag plugga och ikväll ska jag träna :) själv då?

2010-02-07 @ 12:25:11
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Therése

jympa för det mesta :) ibland gymet och varje fredag blir det stripaerobic :)

2010-02-07 @ 12:56:29
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0