lite skönhet! :)

Fixade fan ansiktsmask nyss, sitter med den just nu, ska ta bort den om en 10 minuter ungefär, skönt att bara fräscha till huden!

Jag som tränar så mycket, man sliter ut huden :) den måste också få lite skönhets behandlingar då och då, måste fan snart till ansiktsbehandling på salong, vi får se när jag drar, måste få fram pengar: ) hahah har 0 kr i kontot just nu!

Ska sen efter läsa lite, sen innan jag går och lägger mig så lägga en kräm i ansiktet till natten, sen vänta tills huden absorberar in den och sedan gå och sova: ) skönt fan! Måste upp så tidigt imorgon: ) haha!

 


haha jag! haha mina kappmuskler växer hela tiden , menar tjurnacken:) haha!










Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0