igår!

Jag drog igår vid halv 7 tiden på kvällen , träffade mile på tåget och så drog vi tillsammans mot stan, vi skulle käka på mongolisk restaurang ( Buffé ) tillsammans med Ashkan ( en vän som fyllde 19 år igår) och några till, vi hade skit trevigt fan, träffade Josef en vän från när vi var små han är så jävla rolig, han  käka typ 6 tallrikar, sen så en stor efterrätt, med glass och friterad banan, då frågade vi , var fan fick du bananen ifrån och han sa: man ser inte de , men jag luktade mig till de! Hahah

I alla fall tror Ashkan vart rätt nöjd, det var inte bara vi som firade folk, utan det fanns en del gäng där som firade sina, så när vi sjöng så sjöng alla fan där hahha, till och med shaolin pojkarna! Hahha

 

Sen efter vi hade käkat så chillade vi där, sen så drog vi, några skulle gå och supa, andra hem. Sen skulle alla träffas i Riddar Jakob ( Järfälla) vid 23:00. Mile och jag drog och kollade några saker på stan, sen så fastnade vi där, och tillslut så drog vi och klubba i stan, med naturpojkarna , och Kajs bror som kom just från Finland, vi fick prata engelska med honom, det var skit kul, han var typ packad redan när vi träffade honom.

Aja igår vart det väl en bra kväll, hände fler roliga saker , men pallar inte skriva ner allt hahah!

Jobbigt just nu , man är så jävla trött , men jag drack som sagt inge igår, en Cola!

I alla fall ska snart dra till gymmet och köra ett ryggpass, tror Kaj kommer med mig!

Kommer typ svimma där, nej skoja! Men typ!:)

Juste träffade igår en vän , hon är så jävla söt, snäll, aa allt! Hon är Ricardos ( en vän) tjej, hehe hon var med sina vänner där vi klubba! Det var nice och träffa henne! Så länge sen fan!

 

 
alla grabbar  haha!


Jag längst hit! i blå skjorta!


Här är Emelie bredvid mig i vitt, hennes vänner och mile längst åt höger! skit kul att träffa dem, särkillt Emelie! hon är en speciell vän! Ricardo min vän har tur som har en så bra tjej!!!



hahah ful jag blev, Emelie skulle ta en bild på mig. 



Emelie tar bild på Mile! 



Turtelduvorna hängde med oss:) roliga! skit trevliga! 









 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0